0

siapa lepas ini?

alhamdulillah.
selesai sudah majlis pertunangan sepupu aku.

soalan biasa,
siapa pulak lepas ni?

jari telunjuk kakak2 aku tujukan aku.

senang saja jawapan aku,
"insha Allah. doa2kan yea."

nikah menda baik.
tak perlu aku nak pura2 macam aku tak nak.

aku teringin.
teringin sekali diperintah suami dan disayangi dia.
juga dimanja.

dalam banyak2 situasi, aku paling ingin yang begini---
dia duduk di kerusi,
aku duduk bersimpuh di tepi,
aku letak kepala atas riba dia,
merengek macam anak kecil seraya kepala diusap lembut si dia.

haha.
*senyum*

dan sebenarnya, tiada siapa tahu siapa lepas ini. aku tak tahu, ibu tak tahu, papa tak tahu. dan semua pun tak tahu.

hanya Tuhan tahu lebih.


p/s: mata aku ori warnanya begini. no contact lens.



N a d.



0 ulasan:

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.

Pengikut

Back to Top