0

aku nak merepek, sila dengar. haha

assalamualaikum..
ke hadapan diri sendiri. jangan nak sibuk fikir nikah. belajar dulu sampai habis. haha.

okey terus kepada isi merepek.

1. politik di negaraku tumpah darah ini semakin membuatkan ramai anak muda mahu keluar dari sini. haha.
2. rambut kak Mah a.k.a big mama panda semakin besar dan 'vogue' laah. haha.
3. aku dah semakin pandai guna twitter, tahniah.
4. terima kasih kepada dia yang sudi habiskan duit mak bapak dia untuk aku yang busuk masam ini, haha.
5. ketagihan aku tukar profile picture semakin melampau. haha.

cukup merepek yang betul2 merepek.

dan sebenarnya...

alhamdulillah.
alhamdulillah.
alhamdulillah.

atas nikmat Tuhan beri pada aku yang sopek ini.

malam aku dicium dahi papa dulu sebelum tidur,
dipeluk erat dia,
dan "papa sayae anok papa ni"

sebak tak semena2.

serius aku sangat sayang papa.

siapa2 pun kalau ada di tempat aku akan terus jatuh cinta dengan kasih sayang ayah yang begini.

dan bersyukurlah kita.

ambil masa,
peluk mereka,
erat2,
minta maaf dan ucap juga terima kasih,
untuk segalanya.

aku mesti nangis kalau aku buat ni.

cukup dengan sekadar cukup.
cukup yang sangat membahagiakan aku.

tiada yang lain aku mahu ya Allah,
hanya ini,
jangan dirampas lagi,
aku belum sedia.



P/s: tiok adalah nangis dalam longhat kami---kelate.
:)


N  a d,
si manja papa.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.

Pengikut

Back to Top