0

ini aku

sudah malam baru aku mula gatal tangan menaip. malam ini malam penuh. penuh aku dengan banyak macam hal. buat aku sedikit bertambah kenal siapa aku. aku yang bukan siapa-siapa cuma hamba. hamba Tuhan aku, Tuhan kau juga. cuma malam ini, aku nak tulis panjang lebar.bukan apa, rindu. rindu nak meluah rasa di sini. mungkin ada yang bacanya. dan aku nak luah apa aku rasa, sekali lagi, nak luah.

Ada orang,Nak yang kaya kacak beriman tak merokok dll,Sempurna! Dan bila aku cakap,Aku nak yang boleh tahan telinga dia untuk aku,Boleh tahan marah dia untuk aku,Boleh nangis sama dengan aku,Mereka gelakkan aku,Taste tak tinggi kata mereka,Dan aku peduli apa, asal aku bahagia.Tak perlu kaya kacak untuk bahagia!! 

ini post aku di muka buku aku. ramai LIKE. bukan itu aku cari. aku nak orang tahu, aku tak gila besi bata wang kertas yang tak bernilai kalau tak ada hati. 


baju koyak,
jahit pakai balik,makan minum di warung tepi jalan pun boleh saja,bundle pun aku pakai,kasut pasar malam aku beli pakai,yang selalunya selipar jepun jamban,yang macam mana pun aku tak kesah,untung rugi aku, aku masih ada Tuhan,dan ini aku!!




n a d.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.

Pengikut

Back to Top